Besvikelse...

... gör ont... och jag lär mig ALDRIG...  Nåja, det är bara att bita ihop och låtsas som ingenting... den här gången åxå...  Skit å FUCK...  Skönt att jag har så underbar familj och fina vänner... som finns där mitt i min skit.

Lördag idag, en skön och ledig dag!!!  Fast jag vaknade med massa snor i skallen i morse, hoppas det går över fort.  Älsklingen fixar det sista på Argbiggans rum idag, ska försöka hänga gardiner i em å sen kommer kanske bilder :)
Middag hos familjen Ludvigs i kväll, najs!

Har helt släppt tanken på ALMANACKAN...  Gick in på älsklingens jobbdator och gjorde i ordning min önskealmanacka på http://www.personligalmanacka.se/ , sen lämnade jag sidan öppen... får väl se om han fattade vinken... kanske ligger den i en julklapp den 24:e...  Tack Anna för tipset.

Nää... nu kanske jag ska försöka lyfta på röven, har HELA min garderob liggande i en sopsäck i källaren, ska nog börja packa upp den... är lite less på kläderna som ligger i högen i tvättstugan, har använt dom om och om och om alldeles för länge nu... 

Trevlig helg på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0