glasbubbla

Har haft feber inatt, drömt massa mardrömmar å vaknat med jämna mellanrum, ibland blöt i svett, andra gånger i frossa... Inventerade brudarnas rum i en dröm - hur skoj är det??? Räkna leksaker...  Huvva.  Snor fulla skallen har jag, bor i en glasbubbla idag.  men inget lite TREO inte kan bota!!!

Åt en väldigt god middags hos familjen Ludvigs igår, kom hem vid nio och va HELT slut på...  Dom hade hamnat på 40-års kalas senare på kvällen, tur att jag gick hem å isäng!!!

Argbiggans rum är färdigt, men jag upptäckte att det faktiskt är ÄNNU svårare än Tonåringens rum att fota...

      Är så nöjd med golvet... å fondväggen!!!

Ljusgrottetävling och julskyltning idag, nästan bara najs, med lite irritationsmoment...  Men fina ljusgrottor blev det ;)

Kunos kom på kaffe å glass efter maten, alltid lika trevligt!  Hoppas fortfarande på ett bröllop där, vill så gärna gå...

I morse kl 10 svensk tid landade mam/pap å gänget i Thailand... Supernajs...

Kommentarer
Postat av: Anna Lidgren

ja jävlar vad mycket mat-prat det blev, märkte jag inte förrens nu..=)

2007-12-02 @ 22:09:26
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Anna

berätta vart ni hittat golvet och fondväggen? Super snyggt, vill ha massa tips =) Visst är det en matta?

2007-12-11 @ 18:33:59
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0