trött trött trött

så in i döden trött är jag i veckan...
En hiskelig förkylning att kurera sig i från verkar det som, jag är så trött på kvällarna så jag måste verkligen anstränga mig för att inte glömma bort att andas...
Argbiggan har fått den nu, förkylningen alltså...

Läser Heras_blogg å inser att hon faktiskt har flyttat nu... Känns så knepigt, jag trodde vi skulle få ha kvar henne här på kvarteret åtminstone fram till sommaren... Suck... Egoistiska tankar ;)  Men Vindeln är fint, jag trivdes bra de fyra år jag bodde där... 

Inte en enda lucia har jag sett till än så länge idag, lite trist!!! Trodde nog faktiskt att StAnnapanna skulle komma skridande genom fikarummet  åtminstone... men icket...

Nu ska jag laga middag.. köttfärslimpa me pären!

Å DU!!!  Missa inte Lurfs luciatåg i Stensele ikväll.... 

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Sorry kunde inte komma los från lussetåget och slinka in hos er ni låg inte på prio !;-)
Ska skärpa mig nån dag !Kram

2007-12-13 @ 22:20:35
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0