Dejten i Gunnarn...

... va inte så spännande som jag kanske fick det att låta!!!
Min kussiluring med fru och två barn hade stämt träff med
mig när jag lix va i byn samtidigt som dom för en gångs skull...
Kussiluringens mormor fyllde 80 år!

Måste bara skryta lite - jag måste ju ha en av världens
trevligaste kussar, å det är så skönt att han har en fru som
är precis lika trevlig =)  Synd bara att vi träffas så sällan :/

 
Kussens charmiga barn Emrik och Smilla
(bilderna har jag stulit från hans fru... på http://skarinskaglimtar.blogg.se)

Sjukgymnasten gjorde nog sitt bästa idag med min rygg och
nacke, men det är väl kanske som han säger - jag går
alldeles för länge med mitt onda, det blir svårare att laga till...
Bättre blev det iaf, men inte bra.

Vännen åkte till huvudstaden idag och blir borta minst en
vecka, så länge har vi aldrig varit ifrån varann tidigare...

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0