Marknadshelgen...

... är nu överstökad, det har varit hektiskt men kul =)
Jag jobbade som vanligt på alla Storumandagar, sålde skor för glatta livet hela dagarna, på kvällarna har det varit fullt upp med dukning inför klassträffen, fixa sista papperna, hugga björkruskor, köra saker fram och tillbaka...

Men 20-års jubileumet blev i alla fall en väldigt lyckad kväll =)  Att vi har förändrats så mycket... de flesta åtminstone... en del har, som jag, vuxit lite på bredden, andra minskat, nån verkade ha vuxit på längden för huvudet stack upp genom håret...  Några har blivit lite gråa vid tinningarna och en del var sig precis lik =)

Lördag var det dansgala, jag åt middag hos vännen och satt på altan och drack ett glas vin i solens sken... underbart =)
Senare droppade det in folk, en del blev kvar och andra gick vidare, och så småningom tog vi oss på dansgalan allihopa.
Där va det väldigt trevligt, länge sen jag har sett vännen S släppa lös så =) Kul, kul...  Men jag förstår inte av vilken anleding jag och stannapanna skull känna på varandras ***???  Hmm...

Idag har jag gått på marknaden en sväng, i ösregn... blött va det...  Snart ska vi i väg till familjen Ludvigs på middag, rester från klassträffen blir det.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0