Vet inte riktigt...

... vad jag ska skriva om idag, har lite svårt att koncentrera mig, minstingen ligger i sängen och läser högt för mig ur "Lilla köksskolan" och argbiggan ser Dr Dolittle på andra sidan om mig...  Stereoljud...
Nackdelen med litet boende...

Imorron åker alla barn bort, de två minsta ända till Värmland och den stora till sin pappa, gruvar redan för att vara ensam en vecka... hoppas vännerna står ut med mig under tiden...

Är inne i ett läs-il just nu, har avverkat "Harry Potter och Halvblodsprinsen", en dokumentär om Robbie Williams, Mari Jungstedts "Den inre kretsen" och "Den döende dandyn", Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", på sex dagar...
Åsså började jag på den andra delen i Stieg Larssons triologi Millennium idag, "Flickan som lekte med elden"...

Kanonbra böcker, rekomenderar dem allihopa (kanske inte dokumentären då, med alla andra)

Ska hoppa isäng nu, med Stieg =)  puss å kram på er alla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0