Hem ljuva hem...

Vi har firat midsommar i vännens paradis, en lugn å skön helg med tre av fyra kids, tonåringen föredrog sin papps den här helgen =)

Inga måsten hade vi, bara slappa å ta dagen som den kommer...
... i min fantasi åtminstone...

Jag har rubbat och vaxat pärlan i två dagar... den såg inte riktigt klok ut när jag började, så matt i lacken att man blev mörkrädd av att se på...
Men NU... blänker den som hundba***n i månsken, jag är stolt.  Fiiin.

Ganska skönt att komma hem åxå, jag trivs i min lägenhet.  Å familjen Ludvigs har äntligen kommit hem efter 1 1/2 vecka på Gotland, jag har saknat dem =)

På fredag är det klassträff, 20 år sen vi gick ut Röbro, det är inte klokt...  Ska bli kul att se alla igen, det är väl bara jag som är lika ung som då?!? *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0