Välkommen till min nya blogg!

Nu tar jag steget... *haha*  Har bloggat på Lunar rätt länge, men det blir så begränsat, alla mina nära och kära kan inte läsa där...  Så nu blir det en mer offentlig blogg.

Jag har ingen plan egentligen vad jag ska skriva om, det blir väl mest en massa dravel skull jag tro ;)

Just nu kretsar det mesta i alla fall om den stundande Turkietresan, på onsdag åker vi till en vecka i solen, jag, vännen och alla fyra kids...

Nu ska jag i väg på macken för lite kaffe och klassträffsplaneringen med den allra bästa...

C ya

Kommentarer
Postat av: stannapanna

välkommen tjejen

2007-05-31 @ 12:56:54
Postat av: Anna Henriksson

men shit ska jag med måsta blogga!! :-)

2007-05-31 @ 21:04:09
Postat av: Lotta

Välkommen till bloggvärlden! Vi ses på onsdag, tyvärr är bullarna slut, men nåt gott ska vi väl kunna gräva fram...Förresten, var det kanske redan på tisdag ni skulle dyka upp? Hör av dig innan ni kommer!

2007-05-31 @ 21:40:48
Postat av: Anna Lidgren

Skit skoj att du också bloggar!!

2007-05-31 @ 22:03:22
URL: http://norrlandsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0