Årets jakt har börjat...

Jakten på den perfekta almanackan...  Jag har ett sjukligt intresse i att hitta en almanacka som jag trivs med...  Vet inte egentligen VARFÖR, jag använder den inte så ofta numer, men jag tror att det är en kvarleva djupt inne i min hjärnbalk sedan LIVET INNAN VÄGGEN!!!  Innan... då hade jag järnkoll... på ALLT... Jag gick under namnet PM (planeringsmejan), jag lovar...  Behövde eg ingen almanacka då heller, hade allt i huvudet! 

Svårt att tro nu va??? 

Men min jakt brukar börja redan i oktober... när nästa års almanackor kommer.  Jag klämmer och känner, vrider och vänder, bläddrar lite tills jag hittar en perfekt... och sen köper jag den.  En vecka senare kanske jag hittar en ÄNNU bättre... då köper jag den med...  Innan jul kan jag ha hittat TRE perfekta almanackor...  Då börjar jobbet med att klura ut vilken som är MEST perfekt... För hur sjukt skulle inte det vara - att ha TRE almanackor!! ;)

Nää, nu har jag inte tid att sitta här... måste fortsätta jakten... Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Du är ju bara bäst! Kräm

2007-11-28 @ 16:46:27
Postat av: Linda

Det är roligt med almanackor.. och skitviktigt att man trivs med den och att den är snygg..! =)

2007-11-28 @ 17:51:05
URL: http://www.linda1979.blogg.se
Postat av: Anna

jag har ju värsta tipset till dig då =)

http://www.personligalmanacka.se/

sån vill jag göra !!

2007-11-28 @ 19:02:17
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0