Mina syskonbarn

hade en gemensam önskan när vi träffades ikväll... att vi skulle fira jul hos oss...  Jag ryser samtidigt som det känns lockande!!! 

 
För er som inte har varit med så länge så kan jag berätta att vi har gjort det förr..  EN gång... och ganska precis två månader efter jul blev jag sjukskriven... fick så småningom böter för att ha sprungit för fort in i väggen ;)  Håller fortfarande på att försöka samla ihop kringspridda kroppsdelar... 

Tror ni jag var kul den julen???  Förstår ni varför jag ryser vid tanken???  Hmm...

Jag lovade syskonbarnen att tänka på saken iaf...

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Kära du... Lycka till! Själv stannar ja här nere å firar en gräs-jul! Kram

2007-11-22 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0