Skönt med helg...

... måste jag nog säga, även om jag trivs bra på mitt jobb =)  Är bara så förbaskat morrontrött, det är smärtsamt att vakna och stiga upp... ska bli skönt med två sovmornar på raken =)

Igår va det hockey, StannapAnnas stora kille spelade.  Inte alla 11-åriga hockeykillar som har fyra fjortisbrudar som sitter på läktaren och skriker sig hesa för ens skull, men det hade Okke igår!!!  (jag räknar mig INTE till dom fjortisarna, faktiskt...)

Lunchade med älsklingen och stannapanna, trevligt med lite omväxling från resterna som serveras hemma annars.

I kväll tror jag att det blir idol med familjen och bästa Isa, kanske lite popcorn åxå =)  Har lovat att klippa älsklingen med, han kunde klippa mig som motprestation sa han... ööö... måste nog fundera lite på det *haha*

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Ja han är som helnöjd med läktarstödet ! Trevlig helg !Ha ha ha

2007-11-16 @ 17:46:37
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0