Vilket fint väääder...

...till tonerna av en gammal kass svenk rap-låt, Just D kanske dom hette???

 Sport-Jettan, Tant-Jettan, Snö-Jettan... kärt barn har många namn...

Men väder är det verkligen idag, O-väder tom...  På väg hem från jobbet, i knädjupsnö, ramlade jag in på ica en sväng, skulle bara handla några småsaker tänkte jag =) men ni vet ju hur det blir...  Å gissa om det gick tungt när jag kom ut och skulle fortsätta??? Men jag hann inte plumsa långt innan en ängel uppenbarade sig!!! Bästa Susen Lusens söta mamma (mormor till bebisen på bilderna igår) kom och förbarmade sig över matkassen, den fick skjuts ända fram till dörren, TACK <3!!!  Jag fortsatte att plumsa!  Skulle lix hämta Argbiggan på skolan...

Väl hemma insåg jag att gården behövde skottas, IGEN, älsklingen tog ett varv på lunchen när jag satt och frossade i skvaller och boktips med sötaste Lina på Akkan...

Meeen, nu är gården snöfri (för en kort stund skulle jag tro), matkassen  uppackad och middan på G...  Kunossons kommer på en stund och vill ha lasagne, jag lär väl somna av utmattning mitt i maten =)

Kommentarer
Postat av: Monica Steen

Åh snö låter UNDERBART... lääääääängtar

2007-11-09 @ 16:07:03
Postat av: Anna

just nu spelar det ingen roll, här bara blåser det och regnar, skittrist..=)
ha en bra helg!

2007-11-09 @ 16:14:55
URL: http://norrlandsanna.blogg.se
Postat av: Milwasnook

Regn, rusk å faktiskt några snöflingor mittemellan... Va tvungen å ge mej ut på cykeln å utmana halködet... Spännande! Mojs!

2007-11-09 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0