I´m in heaven... på skopunkten...

Skönt att vara hemma igen, även om helgen har varit bra =)  Hade bestämt innan vi åkte att det skulle bli älsklingens shoppinghelg, det var byggmaterial som skulle handlas och därför fick han välja affärer... 
Men snacka om att bli liiite less, när vi hade sprungit på Byggmax, Coop Bygg, Beijer... upp och ner i gångarna, titta å vrida å vända på allt, varenda spik å mutter å träbit... ghaaa...  *haha* kan tänka mig att en karl tycker likadant om oss kärringar på en klädrea...

Så då fick jag en tur på Skopunkten... han vet hur man ska smöra på bästa sätt för mig min älskling =)

   

Nya stövletter =)   Å lackskor...   Dom tredje är iofs från förra umeresan, men snygga ;)
Köpte till kidsen åxå...

   
Tonåringens...  Argbiggans...  åsså minstingens =)  Mera snyggskor än vinterskor, ska köpa sånna på orten.

Då va jag nöjd och följde utan protester med på K-rauta...  Å vilken affär!!!  Himmelriket om man ska renovera hemma!!!  Me like =)

Åt och sov hos ex-exet (tonåringens pappa) med familj i Vindeln, alltid trevligt att träffa dom.

    Alla tonåringens småsyskon... 

Att vi lyckades bra - mellan Argbiggan och M skiljer det 9 dagar...  Sen är det 7 månader mellan Minstingen och J, och dom kommer väldigt bra överens alla fyra... vet bara inte hur dom ska klassa sitt "släktskap" riktigt... dom har samma storasyster men är eg inte ens släkt... jag brukar säga att det måste väl vara det som är plastsyskon!!!  Bor föräldrarna ihop så är det nog bonussyskon...  Halvsyskon vet jag inte om det existerar ens i min värld - finns väl inga halva syskon...  Hmm, snillen spekulerar ;)  Älsklingen och tonåringens bonusmamma funderade ett tag på att skaffa ett barn ihop så vi skulle tjorva till det riktigt ordentligt =)

Gjorde en snabbvisit hos älsklingskussiluringen med familj på söndan åxå, hann med en snabblunch och lite komprimerat prat...  Hoppas dom lyssnar på sin dotter och kommer hit snart nån helg, vi träffs alles för sällan känns det som!!!  Gillar den familjen skarpt.

Oj, oj vad mycke det blev, tror jag måste gå på macken å få en kaffeskvätt =)  Gillar ju den familjen åxå skarpt!!!

Kommentarer
Postat av: Hera

Nja, jag har 3 syskon som jag till hälften är släkt med. Vill nog inte kalla dem plast eller bonus för de är ju mina syskon till kött och blod:) Däremot har min storebror en lillebror som jag inte alls är släkt med, han brukar benämnas bonusbrorsan! Fast det låter konstigt med halva syskon....

2007-10-08 @ 09:46:56
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Maria

Hera! Precis så jag menar =) Jag har ju en lillasyster som en del tycker är min halvsyster, men jag förstår inte riktigt hur dom menar... vi har samma gener... varför HALV??? Men med dagens familjekonstillationer kan man ju få en hel del varianter =)

2007-10-08 @ 12:05:45
Postat av: Anna

ja skor är för underbart!! Sen måste jag ockå kommentera halvsyskon snacket, jag tycker det är ett skit märkligt ord. Emma är lika mkt min syster som Mille är min bror!! puss

2007-10-09 @ 16:04:25
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0