Jag har inte

gått å dött eller nåt, orkar bara inte blogga på kvällarna...  Är sååååå trött när jag kommer från jobbet, måste påminna mig själv att andas ibland...
Min hjärna måste anpassa sig snart hoppas jag, men det är mycket just nu...

Nytt jobb, arbetsuppgifterna är bekanta, men varorna - artiklarna - godset jag jobbar med är helt nytt för mig... rena grekiskan!!!

Tidigar mornar... jag är en väldigt morgontrött människa och att stiga upp halv sju, fem dar i veckan, är plågsamt... låter säkert banalt för många, men jag är jämt trött...

Renovering... håller ju på med lite allt möjligt hemma hos älsklingen, klädkammaren har fått nytt innertak, nytt golv, väggarna är spacklade, slipade och målade... Hyllorna sitter på plats...  (ska fixa "efter"bild snart)  Alla dörrar och dörrkarmar är bytta på övervåningen...  Nu ska det in ett nytt element i Argbiggans rum, väggarna ska tapetseras och ett klickgolv ska läggas in...  Golvet i lillrummet ska läggas nytt...
Sen är det bara städning kvar...  slipdamm... sågspån... ÖVERALLT...

Älgkött som ska styckas, paketeras, malas...

Å mitt i alltihopa drar jag igång och kokar köttsoppa... gör egen pölsa...  Stryk borde jag ha...

Lovar att återkomma när det har lugnat ner sig lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0