Jag hittade golvet =)

När Argbiggan bröt armen i somras fick vi möblera om hennes rum lite... hon hade STORA problem att ta sig upp i sin loftsäng med bara EN arm...
Så vi ställde in gästsängen UNDER henner loftsäng och där har hon nu bott... I sitt enorma rum på 130x350 cm... Mindre än en fängelsecell altså...
Ni förstår säkert att det inte ryms så mycket mer än två sängar... ganska trångt.

Ikväll när Argbiggan for på skytte och minstingen följde papsen på återvinningen så tog jag stora sopsäcken och damsugaren med mig och gjorde ett anfall...
Herrejestanes vad den ungen kan samla på RAT!!!

Men nu är jag klar... hoppas verkligen att hon inte hittar säcken *haha*

  Att det kan bli så mysigt i en klädkammare =)

Har tänkt ta med mig systerdottern och gå på kyrkans barntimme i morron - väldigt länge sen sist... Hoppas febriga A är kry så kanske annaslya kan haka på... stannapanna kommer nog åxå... aVicky kommer nog drivandes från Longlakevillage... Värsta kärringmötet =)  KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Snyggt jobbat ! Var det uppskattat ?

2007-10-03 @ 20:50:12
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken tid är det? Hon har inte haft feber idag så om det håller i isg kommer vi nog. men jag vet ju som sagt inte när det är =)

2007-10-03 @ 22:34:48
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej hopp!
Här behövs det också en rensning - alltid någonstans!
Du efterlyste tidigare en bok om tonåringar. Jag rekommenderar; Att tampas med tonåringar. Den finns i min bokhylla om du vill låna. Annars kan du ju bara acceptera att varelser från olika planeter kanske inte har samma kodspråk?!

2007-10-03 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0