Mitt andra hem

har under ett längre tag varit lokaliserat på Blåvägen 282...  där har jag under min tråkiga arbetslöshet, druckit kaffe, tillgodosett en del av mitt sociala behov, ätit lunch, ibland middag, druckit mer kaffe, läst tidningen, fyllt rör med enkronor, fyllt rör med femkronor, fyllt rör med tiokronor, ibland tom fyllt rör med 50-öringar och druckit ännu mer kaffe... 

Nu har det hänt nåt... hittar inte dit...  har visst gått vilse... 
Men jag kan lova att jag saknar min andra familj...  Löv ya <3


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Kanske vi ska prova att snitsla vägen ???? Röda band eller .... kanske ölburkar ???

2007-10-27 @ 11:51:03
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0