omaka par

Har sovit urkasst inatt, älsklingen har snarkat, kidsen har pratat i sömnen och jag är snorig och tät.  Jag har åxå pratat lite i sömnen, men jag vaknar oftast "mitt i" mitt svammel å hinner förklara bort det för älsklingen som bara garvar åt mig...  Han är glad så länge jag inte skriker i panik åt honom (det har hänt, fler än en gång) 
Måste ha varit trött och förvirrad i morse, kom på jobbet och upptäckte att sockarna va omaka... inte ens i närheten av att matcha!!! 

Annars har jag ju gjort min första dag som springråtta på Storumans Bil & El idag...  Mycke nytt att ta in, har inte direkt nån erfarenhet från den branchen... (om inte kaffedrickning på macken räknas!?!)  Men jag tycker att det gick bra =)  Får väl se om jag blir insläppt där i morron med ;)

Puss på er vännerna <3

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Det är en mycket bra erfarenhet !

2007-10-15 @ 14:35:01
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0