På torsdag äts det ärtsoppa

på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst, ge mig då kyckling det gillar jag mest, jag vill ha fredag idag... 
Å vilken tur jag hade, det VA fredag i morse när jag vaknade =)  Kycklingen ligger på upptining, precis som det ska va!!!  
Vaknade med huvudet fullt med snor och slem i halsen , men vad gör det när det är fredag =)  Då får jag en anledning att mysa under en filt och försöka komma vidare i boken som jag har kört fast i, "En man klev av bussen", den va lite seg...

På måndagmorron kl åtta börjar jag jobba =)  Känns sååå skönt efter sex veckors arbetslöshet... jag blir så förslappad av att gå hemma.

Ikväll är det Idol, det enda programmet jag följer varje vecka, hoppas att brudarna (IW å HS) har bokat in fredagkvällen...  Med mig, kidsen, popcorn och vindruvor <3 (jaa, älsklingen kanske åxå vill va med på ett hörn)  Är lite avis på alla er därute som har fastnat i Desperat H... Greys A... Heroes å allt annat som verkar bra, men jag ser lixom så sällan på TV... 

Har ingen kaffekompis idag, hon är i Umeå med lilla A:s musikskola...  Saknar henne ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en trevlig helg.

2007-10-12 @ 10:44:57
Postat av: Älsklingen

Laster är väl ingenting att vara avundsjuk över...
Frisk luft utomhus fungerar bättre än att sitta och se på såpor inomhus.

2007-10-12 @ 16:18:46
Postat av: Älsklingen

Laster är väl ingenting att vara avundsjuk över...
Frisk luft utomhus fungerar bättre än att sitta och se på såpor inomhus.

2007-10-12 @ 16:19:11
Postat av: Linda

Ne, den boken är inget vidare... =)

2007-10-12 @ 18:47:05
Postat av: Lina

Nu blir jag allt nyfiken.. Vart ska du börja jobba?

2007-10-12 @ 20:48:05
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Stannapanna

saknade kaffestunden jag med ;-)

2007-10-12 @ 20:57:27
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0