Rekord =)

Hade rekordmånga läsare på min blogg i veckan, 50 olika datorer har visat min sida, kul att folk vill läsa mitt dravel!!!

Hade samma smak som resten av svenska folket angående idol i går iaf, tyckte att Sam, Patrizia och Gathania gjorde att kasst intryck... Sam såg ut som att han höll på skita ner sig...  Jag vill se mer av Gathanias ögon ;)  Men Evelina imponerade stort, fick ståhår på armarna!!!  Både IW å MC med yngsta dottern kom och såg med oss, nice.

Försöker lösa melodikrysset samtidigt som jag sitter här, men min simultankapacitet har aldrig varit vad den borde...  Speciellt när det gäller höger å vänster...

Älsklingen sitter på pass idag, förhoppningsvis kommer han hem med en balja kött...
Själv tänkte jag ta med mig barnen och gå på fiket en sväng, nån som ska med??? 

Ha en trevlig helg alla söta <3


PS: Jag har inte missat alla frågor om VAR jag ska börja på måndag, jag bara retas lite med alla nyfikna *haha*

Kommentarer
Postat av: Little darling

jag hade också rekord igår :D fast 323 unika besökare.. helt förvånad med skoj:) hoppas du får en bra dag

2007-10-13 @ 11:15:41
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0