Vilken dag =)

Sånna här dagar skulle man ha oftare!!!
Iofs började dagen inte så bra, sov urkasst inatt, så jag la mig för att vila en stund på förmiddan, och somnade som en klubbad säl... vaknade två timmar senare med huvudvärk och en rätt så förståelig känsla av att ligga lite efter...

Men sen, efter lunch med älsklingen och kaffe på macken, tog jag med mig lilla A och systerdottern till världens bästa Märta på kyrkans barntimme.  Länge sen sist, mina barn är ju tyvärr lite för stora nu, slutar inte skolan förrän halva barntimmen är gjord...  Blir lixom aldrig av då...
Fick surra massor med annaslya, nice =)  Stannapanna kom med min minsting efter skolan hade slutat och lite senare kom systeryster.  Massa surr å skvaller hann vi med!!!

Testade Heras fiskreccept till middag, mycket gott!!!  Synd bara att mina ungar är så anti fisk, det enda som går ner där är lax och fiskpinnar...  Jag menar fiskpinnar - hur gott är det???

Gick på fiket ikväll med anill, kidsen, lilla A och mellan A... Kanelbullens dag *mums*  Lånade böcker och tänkte titta lite på alla utställare som var samlade idag, trodde nog dom skulle vara lite mer på... men ingen verkade vara speciellt intresserad av att sälja sig själv eller sin arbetsplats - tyvärr...

Men det känns som att jag har hunnit träffa massa vänner och ha en riktigt trevlig dag.  Lite stolt över mig själv åxå, har problem med att se blod och sånt, men jag lappade ihop mellan A:s ben utan att varken svimma eller kräkas!!!

Puss på er godingar <3



Kommentarer
Postat av: Stannapanna

TACK TACK TACK Du fantasktiska människa !

2007-10-04 @ 21:14:59
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, du var ju värsta uska:n där ett tag!

2007-10-05 @ 00:25:29
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0