Hade en kanondag

igår på min födelsedag =)
Att jag har en stor familj vet jag sedan tidigare, det märks bara extra tydligt på en födelsedag, men att jag har så många fina vänner åxå!!!

23,40 kvällen innan kom första grattismesset, från Susenlusen som så gärna ville va först, men inte orkade hålla sig vaken längre... <3  Sen plingade det med jämna mellanrum hela dagen, grattishälsningar, bilder och sånger!!!

Hade lunchdejt med tre av dom bästa...

  Fick blommor av älsklingen <3

På kvällen kom ALLA...  Fullt hus och fullt ös hela tiden...  Jag blir både trött och glad =)
Såg idol med bästa iza och kidsen, håller nog på Amanda, Anastacia och Marie... men sånt brukar ju ändra sig, idolerna växer oftast under resans gång.

Glöm inte att gå in på http://annaslya.blogg.se och lämna ditt bidrag...
Trevlig helg =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Men grattis i efterskott kära du!!!

2007-09-28 @ 22:32:08
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0