Onsdag

Skolstart idag, för de två mindre prinsessorna iaf... den stora började redan igår...  Skönt tycker jag, jag tar mig upp ur sängen på mornarna nu och får kanske lite rutiner... På torsdag börjar jag på jobb nr 2... Det tredje börjar inte förrän i september! 
Inget av mina jobb är något som kräver att jag kliver upp i ottan, och det passar mig rätt bra... minns_ni i vintras??? 


Jag har tömt både kameran och telefonen på bilder, kan visa ett urplock...

 Två prinsessor i mitt knä...
 FjortisFanny ;)
 Oj, oj vad jag skrek! Full fart runt halva Uman...
  Lillprinsessan hjälpte mig med köttet förra veckan.
 Varning för älgjakt... tror jag???
 Annorlunda gäst i min kök...
  Vattenpölar är kul ;)
 Hmm...

Kommentarer
Postat av: Linda

Är det en riktig fågel i ditt fönster?? Men hur??? Och jag då, jag gör mig som vanligt väldigt bra på bild...

2008-08-19 @ 18:14:25
Postat av: Ina

Är det inte tisdag idag? Eller är jag helt ute och cyklar?

2008-08-19 @ 19:21:46
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Maria

Linda! Jepp, en alles riktig fågel som var kaffesugen och flög in... den hittade dock inte ut igen sen... Oja, du är snygg jämt! Och du har en kasse från IKEA i min hall...



Ina! Jepp, det är jag som lider av ungdomsalzhimers, tisdag idag... hela dagen faktiskt...

2008-08-19 @ 19:27:27
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0