Stånk å stön...

...jag har insett ikväll att konditionen inte är på topp och morgondagen kommer förmodligen att vara fylld med ömma muskler... vi har haft KICK-OFF inför höstterminen på stallet...

Vi började med att grilla, älgkött som legat i marinad sedan tisdag, bl.a kalvfilé... med potatissallad och fetaostsallad till... mums... och efter vi hade ätit oss riktigt, riktigt mätta så spelade vi brännboll!

Men skoj har vi haft och jag vet att jag har sagt det tidigare, men det är sant - det är ett väldigt härligt gäng jag tillhör!

Pst! Nu har Anill  fått som hon ville, HS alias 28-åringen har börjat blogga =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lider med dina ömma muskler. Brukar inte du springa tjejmilen? Ha det riktigt gott!

/Lotta

2008-08-16 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0