torsdag

Det händer inte mycket just nu ska ni veta... har lunchat med två andra bloggare idag, Anill och Å-M  ... ikväll är det höstens första styrelsemöte... jag har passerat bibblan och hämtat en ny hög med böcker...

Kan förresten tipsa om mina senaste lästa...

    
   

Ur wikipedia - "En serie deckare skrivna av Anna Jansson. Maria Wern är en polis från Örebro som i böckerna löser olika mordfall. Hon är en ung polis som kämpar med att få det privata livet med man och två barn att fungera tillsammans med sitt yrkesliv."

Tjing pling.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va bra med boktips...... jag kommer alltid in i ett bokstimm nu när det börjar vankas mot mörkare tider och höst.....

2008-08-08 @ 09:02:38
Postat av: Lina

Oh lovely,, tack för tipset..Jag är just inne i en Åke Edwardsson...Himlen är en plats på jorden, men efter den ska jag anamma dina tips:)

2008-08-08 @ 09:52:47
Postat av: Anna Henriksson

Åhh vad bra med tips! Jag har fastnat för Jo Nessbö ( om vi ska översätta det norska o:et till ett svenskt) =) Riktigt bra. Och om man vill läsa nått annorlunda så tipsar jag om Tillsammans är man mindre ensam med Anna Gevalda ( rtor jag hon heter) kram på dej

2008-08-09 @ 18:30:44
URL: http://nopp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0