Hockeycup

Efter jobbet åkte jag direkt på ladan, sötaste systerdottern spelade hockey hela kvällen... Riktigt skoj att titta på =)

Annars har jag och två av prinsessorna bakat idag, måste kanske ha något att bjuda på i helgen, som ni säkert minns vann jag vinlotteriet sist och får därmed äran att bjurra på fika den här gången... Risken är väl minimal att jag vinner igen de närmaste två åren...

Nu är jag trött, näsan har blivit tät och halsen slemmig... skulle tro att luktsinnet inte riktigt kommer att vara på topp under jul!  Hoppas jag inte blir superförkyld bara, har ju ett antal arbetsdagar kvar innan jag får jullov...

Å ett litet sent grattis till Linda... som fyllde 29 hela gårdagen... eller ända tills för en timme sen typ <3   Åsså min vän Lisa, som har precis samma födelsedag, bara nåt enstaka år äldre!!!  Jag lyckades missa dem bägge två!  Felåt... å grattis...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar! <3

2008-12-20 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0