Jobbigt, jobbigt...

Idag är allt jobbigt, att andas, att röra sig, att tänka...  Blev bjudna till den bäste på middag, filé stekt potatis å grönsaker, mums! (tror jag iaf, smaklökarna har tagit en sjukdag...)

Hade lovat hjälpa honom att koka knäck sen, men jag slocknade som en liten gris på soffan direkt efter maten och sov hela kvällen... nåja, knäck fixade han själv, han är ju den bäste!!!

Efter påfyllning av min vän Ipren masade jag mig ut till bilen, tog en snabbis i StAnnapannas nyfixade, kanonfräscha källare å sen hem till min egen soffa... Väl där har mellanprinsessan passat upp mig med vatten, snorpapper och allmän-tycka-synd-om-mig till WALL-E...

Nu blir det sängen!  Imorron ska jag vara piggare har jag intalat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0