Megatrött...

Jag kan berätta för er som inte vet, att inom handeln är det högtryck den här veckan...  Jag har så mycket göra på jobbet så hjärnan bara slår av när jag går hem halv sex... Trött, trött, trött...

Idag hade jag lyx igen, den bästa hämtade med värsta taxiservicen utanför jobbet när jag slutade och bjöd på julbord igen!  Sen slöade jag, först liggande över köksstolarna, å sen i soffan medans kidsen klädde granen... Sen skjutsade han hem oss igen ;)

Nu väntar jag bara på att mellanprinsessan ska gå isäng så att jag med gott samvete kan kasta omkull mig jag med...

______________________________________
Har jag berättat för er om mina fina vänner på den bästa macken i byn???  Mitt i värsta stressen idag kom det en expressleverans med en mugg av det svarta rykande livselexiret och en bit väldigt god choklad!!!  Dom är underbara mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0