Mina vänner...

Min bästa vän idag heter Ipren... jobbet gick trögt och väldigt långsamt, hjärnan fungerar inte riktigt som den ska och jag fryser och svettas om vartannat... Kroppen värker och huvudet dunkar... snoret ska vi inte ens prata om...

Min andra vän heter IW och hon är hemma från sin långa resa  nu... Vi har surrat en stund idag och ska ses så fort jag inte smittar ner henne med mitt snorande...  Skönt att höra hennes röst iaf!


Å alla mina andra vänner!  Ni är bra ni med, men idag föredrar jag faktiskt Ipren...  ;)

Kommentarer
Postat av: ÅM

Stackars dig. Krya på dig. Skönt att du har dom som pysslar om dig =)

2008-12-21 @ 09:51:34
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0