Tisdag, kl är 23,11...

...å jag väntar på att prinsessorna ska somna...  tänkte passa på att uppdatera er lite...

Nu mina vänner är jag feberfri ;) bara lite snor och hosta dröjer sig kvar, men det kan jag leva med!  Helgen och början på veckan att segat sig fram, så mycket att göra men absolut ingen ork... Nåja, jul blir det ändå!

Vi tog oss ut en sväng på affärn i kväll, maten var på upphällningen, och den sista bortglömda julklappen inhandlades...

Paketen är klara, häxan Surtant har lämnat tillbaka de undanstoppade klapparna och döttrarna har tänkt en hel del på hur de låter mot varandra...
Skinkan är griljerad och provsmakad, med mycket gott betyg...

Julen ska firas hos allra-käraste-syster med en del av familjen, en hel del av alla syskonbarn firar på annat håll, så vi blir nog bara 13...  Lite fjuttigt för att vara vår familj, vi brukar passera tjugo med råge!  Två av mina prinsessor är med, den tredje kommer på juldagen... 

Jag avslutar julafton med att gå på jobbet, ska vara två nätter på mitt tredje  jobb, har inte varit där sedan i augusti, hoppas det inte har skett så stora förändringar ;)

Tjing pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0