Men hallå!!

Av alla tusentals bidrag som skickas in till melodifestivalen så väljs alltså detta ut... En ryska som inte kan sjunga rent... å ett gäng andra generationens invandrare som sjunger om pizza å snaps...

Man kan ju inte annat än fundera då... hur lät låtarna som folk hade skickat in som tydligen var SÄMRE än dessa... som inte kom vidare... Hmm...

Sanna Nielsen har en otrolig röst... och en bra låt i år, jag tror på henne i år... Än så länge... Men tvillingarna Rongedal var åxå klämmiga, undra om dom skriver låtarna åt Mika??? Lät ganska likt iaf ;)

Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

Ja visst var det värre än vanligt igår... Men gu vad glad jag blev av att inte Carola gick vidare. Jag lyssnar gärna på henne & Andreas då jag tycker att han har en fanstastisk röst, men jag klarar inte av att titta på henne!!!
Jag tänkte precis som du om MIKA - visst lät det mycket likt...

2008-02-17 @ 10:13:01
URL: http://lovelisan.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Håller med! Det enda som är bra är Björn Gustafsson... Sanna sjunger så man lipar å Carola gastar å skriker å vinkar till publiken. Hjälp!

2008-02-18 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0