vilken härlig dag...

Har haft en kanondag...fick alles lagom sovmorron, inte för tidigt och inte för sent... tog en lång härlig prommis för mig själv... kom hem precis till Melodikrysset, löste allt tillsammans med Älsklingen och lite hjälp via telefon av allrakärastesyster...

Fick lunch serverad direkt Melodikrysset var slut och sen åkte vi till backen... provade ett åk på snowboard, ett var alldeles nog, jag kom ner efter ungefär en timme, skakig i benen, blöt både in- och utvändigt (svett på en sida och snö på andra) och väldigt öm i kroppen... men det är länge sen jag skrattade så mycket åt mig själv... bjöd säkert alla andra i backen på ett och annat skratt åxå...  Sen bytte jag med Argbiggan, jag har betydligt lättare för slalomskidorna, det kan jag lova ;)

Middag med goda vänner , god mat och gott vin... Kan man ha det bättre???

Som sagt var... vilken härlig dag <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, du är guld värd...

2008-02-03 @ 10:44:53
URL: http://anill.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Kommer du ihåg va kul vi hade i backen när vi va små...? Mindre... Tonåringar... Saknar dig! Kram

2008-02-03 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0