Boktorka...

Jag vill läsa... men jag hittar inget som jag fastnar för... det här är ett problem som ofta infinner sig strax efter jag har avslutat en RIKTIGT bra bok, den här gången Stieg Larssons Millenium...

Gillar Camilla Läckberg, men har läst alla... Tycker om Marie Jungstedt... har läst allt... Likaså Liza Marklund... å Maryan Keyes... Karin Alvtegen...

Måste nog försöka igen med StAnnapannas nuvarande favvo - Jo Nesbö, har provat tidigare men inga gnistor tändes... alla förtjänar vi väl en andra chans???

Kommentarer
Postat av: ingela

En av de bästa jag läst, Hanteringen av odöda, kommer just nu inte på vad kille som skrivit den heter , men boken är LÄSKIGT bra! Och min all time favourite - Stjärnor utan svindel (Louise Boije af Gennäs)

2008-02-01 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0