Helgen i korthet...

Har jobbat... fikat hos allrakärastesyster... burit lite möbler... skjutsat lite fjortisar... grälat... blivit sams... förlorat i Buzz (första gången!!!) burit mer möbler... åkt på släpvagn(!),  med en vän som blir bättre och bättre på att backa med den... skruvat ner saker från en vägg... för att genast skruva upp dem på en annan vägg... i ett annat hus...

Älsklingen har gjort tonåringens rum klart... coolt... neon under sängen... hehe, det gäller att hålla ordning på damråttorna nu...



Nää... nu är det möte på stallet... känner mig såå motiverad...

Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Tack jag suger åt mig av komplimangen ! Snart är jag en klippa på att backa m släpvagn !
Tack bönan !Kaffe imorgon bitti hoppas jag !

2008-01-13 @ 18:48:11
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Anonym

väldigt tonårisch va
det. Men cool alltså.

2008-01-13 @ 19:57:50
Postat av: Lina

Coolt med neon, jag vill oxå vara tonåring! Fast nitTON räknas kanske fortfarande till tonåring. Du var nog lika motiverad som jag var till mötet...

2008-01-13 @ 20:58:29
URL: http://anill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0