Lättskrämd kanske???

Äkta paret Ludvigsson har gjort sitt bästa för att få mig att göra i brallorna idag... det var nära att de lyckades också kan jag meddela!!!

Först... jag kom in på min favoritmack, inte alltför ovanligt, och herrn i huset kröp ihop lite bakom gaveln vid hamburgergrillen... sedan reste han sig bara och tittade fram på mig när jag gick förbi... mer behövdes inte! Jag tror faktiskt att han sa BU också... Jag höll på att damma honom i skallen med handväskan i alla fall... Fick jordens hjärtklappning och handsvett... Han bara flinade han...

Sen... satt jag i godan ro i min soffa och läste... Anna Janssons Silverkronan om nån ville veta det... när fru Ludvigsson dök upp bakom fönstret och levde om en massa... Hon skrattade gott åt min uppskrämda min...


Småprinsessorna och Älsklingen är i stugan,  jag och tonåringen är hemma, så vi har sett film ikväll och frossat i vattenmelon...  å nu tar jag med mig Anna Jansson och går i säng...

Kommentarer
Postat av: Ina

Haha, var det vad ni höll på med när jag gick förbi? ;)



Jag bir nästan avundjuk. Det är synd att jag redan läst alla hennes böcker..

2008-07-24 @ 15:15:08
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Isa

åh box 21 ligger på min ska läsas hylla... eller låg innan jag flyttade in hela mitt liv och levere i en låda =/

2008-07-26 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0