Sex and the city

Den planerade vinlotteripicknickbrännbollen blev inställd igår, tydligen kan man inte spela brännboll på 5 pers... så jag hamnade på bio istället, med Anill och  StAnnapanna, vi skrattade, grät och rodnade tillsammans med Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte i lite över två timmar... till det åt vi popcorn och drack vi ett glas vin som nog fick oss att fnissa lite extra =)  Är man på premiär så är man... saknade röda mattan och paparazzin, men trevligt var det!!!

Sen fortsatte vi hem till en annan Anna för ytterligare ett (par) glas vin och en hel del surr... Lika trevligt där! 

Idag har vi legat på stranden, läste ut Mons Kallentofts Sommardöden, och nu är jag nästan boklös igen... Kom med tips mina vänner, jag får lite panik när min bokhög närmar sig slutet...


i natt jobbar jag igen... och imorron åker StAnnapanna på semester... hmm... blir som tomt utan våra kaffestunder...

 

Kommentarer
Postat av: Lina

Pepparkakshuset tror jag är en bra bok.. Sedan så har jag fortsättningen på Shopaholic-boken som du en gång läste om du vill låna den?



Du kan komma till mig på kaffestund. Fast jag kan bjuda på saft istället :)

2008-07-09 @ 17:01:03
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läser Sommarbarn av Katerina Janouch, ganska bra tycker jag. Det finns kaffe och kaka på Strandvägen också... och ett dass!

2008-07-09 @ 17:18:44
Postat av: Christina

Se, jag hittade hit.... Om Du inte har läst Hosseinis "Flyga Drake" o "Tusen strålande solar" så har Du ett par härliga lästimmar att se fram emot :)

2008-07-09 @ 17:36:30
Postat av: Fanny

snart kommer jag, så jag är med på kaffestund! :)

2008-07-09 @ 20:23:53
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med Christina ang. boktipsen. Sjukt bra böcker, tyvärr är mina utlånade forever till mamma.... jag kastar in alla mina lästa böcker hos henne.. =)

2008-07-09 @ 20:48:20
Postat av: Linda

Det vara bara jag som skrev det där... (titta uppåt!)=)

2008-07-09 @ 20:49:05
Postat av: Anna

jag skulle skriva som christina och linda. har börjat i andra ändan och ska ta flyga drake senare, fantastiska böcker! annars har ju marie ljungstedt kommit med en ny! dock ej läst den!

2008-07-10 @ 13:39:14
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Linda

Spinna ikväll? =)

2008-07-10 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0