Söta fina rara älskade...

...Storprinsessan steg upp i ottan för att hinna kolla beskedet innan jobbet, beskedet från Gymnasieintagningen som skulle finnas tillgängligt på webben idag...



Här kan vi prata om delade känslor för mammans del... så skönt att hon har tagit sig in på utbildningen som hon verkligen vill gå, hon förtjänar det verkligen efter all tid hon lagt ner på skolarbetet det sista året, i julas fattades nämligen preliminärt 15 poäng... hon har läst upp 25 på vårterminen!!!

MEN... nu är det alltså slutgiltigt för mig... hon flyttar ifrån mig... min söta fina rara älskade... Hon flyttar till sin paps nu... Jag har vetat länge, och haft tid att förbereda mig mentalt... men innerst inne har jag nog hoppats hela tiden att hon skulle bli kvar hos mig... inte ta sig in... ångra sig... Nu är det klart...

Jag har en klump i magen, stor sorg i mitt hjärta men gläds ändå med henne... min söta fina rara älskade...

Kommentarer
Postat av: Linda

Men huuu, så svårt och jobbigt... men också roligt.. men jobbigt.

2008-07-01 @ 16:40:06
Postat av: ÅM

Jag gråter ju nästan när jag läser ditt inlägg... Hoppas ändå att hon kommer att få det kanonbra i skolan.

2008-07-01 @ 16:49:17
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Ida

åååh :]

du är ju gullig du mamma, kommer sakna dig som tusan fattar de velle.. kommer bli svårt och jobbigt och helt helt.. underbart ändå!

älskar dig <3

2008-07-01 @ 17:50:26
Postat av: Hera

Grattis Storprinsessan! :-)

Och Mejan....jag förstår dig!

/Hera

2008-07-01 @ 20:14:55
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Absolut inte! Fundera ut dag & tid som passar dig bra åsså hör du av dig =)

2008-07-01 @ 23:21:29
Postat av: Johanna

Mmm jag förstår dej. Jag kommer att ta tillvara på dessa 2 sista år till max. Nä fy va jobbigt. Tiden går alldeles för fort. Kramis

2008-07-02 @ 10:20:41
URL: http://yomagic.blogg.se/
Postat av: Anna

Men grin grin, jag blir ju så blödig!! Grattis till Ida och grattis till Mejan som har en tuff brud som vågar pröva vingarna om än det är hos pappa. Men det värker i mamma hjärtat här med kan jag lova. Kan tro att det är dubbla känslor!!

2008-07-02 @ 21:12:20
URL: http:// www.annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0