Tack tack tack

för alla boktips som ramlar in, Hosseins tusen Strålande solar har jag läst, och Flyga drake säger StAnnapanna att jag har lånat av henne, men jag hittar den baske mig inte... kanske dags att rensa i röran igen... Men när jag hittar den ska jag läsa... ;)  Har fyra böcker av Roslund och Hellström också, tar dem innan jag börjar leta...

Och tack, tack, tack för alla erbjudanden om kaffe och saft och dass också, jag ska försöka hinna dejta er allihopa!!!


Imorron åker vi till stan, tänkte göra en komprimerad helg, lite shopping, Leos lekland, bo hos bästa-kussiluringen, hälsa på kussiluringen-som-snart-spricker och avsluta söndagen i grönskan på Ön med Robban, Micke, Charlotte, LaGayla och de andra i Rhapsody in Rock...
Det sket sig dock lite när bästa-kussiluringen helt plötsligt visade sig vara kvar i södern, på Skara sommarland med familjen, men som tur var står hela deras härliga hus till vårt förfogande... Lite trist att vi inte hinner träffas bara.

Har fått schema på jobb nr:2 idag, ska bli spännande att se om jag lyckas med mitt mål - att kunna kombinera tre jobb hela hösten?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0