Ghaaa...

Nu har jag suttit i ganska precis nio timmar framför datorn... men alla 500 bilder från bröllopet är redigerade, fotoboken är gjord och ungefär 300 kopior är beställda...
Trots en attans massa strul med datorn, den låser ihop och startar om ibland, oftast när det är väldigt olämpligt...

Eller nio timmar var nog en överdrift, middag har jag lagat och lillasyster fyller år idag, så jag har hunnit fika hos henne åxå... å vet ni vad??? hon hade kokat gott kaffe idag =)

Ludvigssons åkte neröver idag, de ska jaga vildsvin i några dagar, sen sammanstrålar vi (förhoppningsvis) på campingen i Vimmerby på midsommarafton... 

Nu ska jag ramla ner i soffan en stund, sen blir det nog sängen med Tomas Kanger...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack... d värmer mitt hjärta att jag lyckats :)

2008-06-17 @ 19:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0