I´m back...

Oj, oj, oj så skönt att landa i sin egen säng efter 1 1/2 vecka i kappsäck... Vi har haft det bra, men jag tycker det är jobbigt att bo tätt länge, jag behöver lite egen space...

Saknar SusenLusen och hennes familj dock... massor! 

Vi körde in på gården i fredagskväll strax före midnatt, efter ca 15 timmar på vägen, inklusive två matstopp och en snabb runda på IKEA i Sundsvall... 

Har gått på marknaden i helgen, alltid skoj att se alla människor, även om jag i min förvirring aldrig kan vara riktigt säker på om jag känner människorna jag möter och hälsar på, eller om jag bara hälsar för att dom bara ser bekanta ut ;)  Kan i praktiken alltså vara kändisar som jag sett på TV eller nåt... Åt middag hos Ludvigssons igår och följde med på förfest hos StAnnapannas trevliga systeryster en stund innan jag tog mina barn och hojjade hem... skönt att slippa vara både trött och bakis idag... 

Har fått tre jobberbjudanden under semestern åxå, ska börja på det första redan ikväll... känns lite spännande, jag har aldrig jobbat natt förr?!? 

Återkommer med bilder från semestern när jag har landat mentalt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0