När alla vännerna gått hem...

och disken och fikat hade stökats undan var det dags för nästa pass...

Tillsammans med mina vänner i Ryttarföreningen skulle jag sälja hamburgare utanför isladan där examensarrangemanget ägde rum... Riktigt trevligt, både med vännerna, men också med alla trevliga ungdomar som handlade av oss och surrade en hel del. Polisen och sociala gjorde ett bra jobb, tycker det är en trygghet för oss tonårsföräldrar att de finns där ute och hjälper oss att störa ungdomarna lite, det ska inte vara för enkelt för dem att festa!

Strax efter elva kändes det att kroppen hade fått nog så jag masade mig hem och ramlade i en hög i soffan... Luktade perkas gjorde jag också, blev lite nostalgisk, det luktade ungefär som på 80-talet när jag flippade burgare hos Viola på Grill 79... det var tider det ;)

Vid tolv kom mina tonåringar hem, i lodrätt läge, så då kunde jag nyduschad och dyngtrött äntligen gå isäng...


Nu på morronen känns det att det har varit en hästvecka... kroppen är mör och skallen känns full av bomull... idag blir det inte många knop, ska luncha med charkbönan och Stannapanna men sen blir det nog bara soffan och bokhögen.  

PS! Jag skulle förmodligen inte tacka nej om nån snäll människa skulle ringa och bjuda oss på middag idag... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni kan komma hit och äta om ni vill =)

2008-06-13 @ 10:20:43
URL: http://annaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0