Oj oj...

Mina vänner tycker jag är kass på blogga regelbundet... Jepp, det är jag... ;)

Jag låg hela em igår, på en filt i solen, med det spännande slutet på Camilla Läckbergs Sjöjungfrun... idag stramar skinnet på ryggen och Älsklingen fnissade skadeglatt igårkväll när jag bad om after sun...  Kräftmejan...

Jag har drygt 500 bilder från bröllopet i helgen som ska redigeras och skickas på framkallning... men inget bra bildbehandlingsprogram i datorn... och ingen lust heller att sitta inne när solen skiner ute... tror fru Malmlöv får vänta tills det kommer en regnig dag ;)

Nu ska jag gå ut och lägga mig på filten med en ny bok, av den där Islänningen som jag aldrig lär mig vad han heter... fast jag ska ligga på rygg idag har jag bestämt... *fniss*



Kommentarer
Postat av: Isa

Saknar dig med =)

ARnaldur Indridsson eller något sånt.. islänningen =).

2008-06-04 @ 15:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0