Blåkulla nästa...

Alla mina vänner är på väg till Blåkulla hör jag ryktas, å här sitter jag och mest bara tycker synd om mig själv...

JAG HAR ONT... SKITONT...

Farbror doktorn sa att det skulle göra jätteont... i tre veckor ungefär... sen börjar det lätta... TRE VECKOR!!!  Å jag håller på att förgås efter 5-6 dagar...

När älsklingen hittade mig i soffan ikväll, skrattande, stönande med tårnarna sprutande trodde han nog att jag verkligen hade tappat greppet...  Jag hamnade framför TV-n, med Americas Funniest Homevideos... det är min humor... men att skratta gör ONT... därför stönade jag... skrattade... och grät... allt på en gång.

Sååå mina kära vänner... hinner jag inte på Blåkulla ikväll så får vi väl ses en annan dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Stackars dig, kanske skulle komma med lite blåkulladryck så det lättar för dig !
Kram

2008-03-20 @ 20:07:24
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Linda

Men? Vad har hänt?

2008-03-20 @ 20:49:49
URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: Susen Lusen

Men va ha du gjort...? Vofför ha du så ont...?

2008-03-20 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0