Jag är utmanad... av StAnnapanna...

Utmaningen!

Tre namn jag går under...


mamma säger barnen...
Maria kallar dom flesta mig
Mejan... gammalt smeknamn från tonåren, dock finns det folk som säger det än och jag lystrar ;)
mögelhönan... ruggugglan... älskling... beror på vad Maken vill *hehe* 

oj, det blev ju fyra, fem, sex namn... jag är kass på räkna!

Tre saker som skrämmer mig..


Höjder, jag är riktigt höjdrädd, kan knappt stå på en stol...
Att det ska hända mina barn något jag inte rår på ....
Spindlar... att så små djur kan vara SÅ otäcka!!!

Tre saker jag har på mig..


Jeans 
Blå sockar
Fleecejacka, det snöar ju för tusan ute!

Tre sanningar...


Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart
Det gäller att vara tacksam för det man har och inte otacksam över det man saknar
Tänk positivt

Tre saker jag verkligen vill ha..

Friska och trygga barn
En framtidsvision, vad tusan ska jag bli när jag blir stor???
Mycket mera pengar



Jag utmanar SusenLusen


Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Juhupp...! Då äre väl bara å anta utmaningen...

2008-05-15 @ 12:32:29
Postat av: Linda

Ha ha! Ja, jag märkte det! Men du, kom förbi nån gång nästa vecka! Jag får väl tokstäda i helgen...;) Eller så släcker jag bara alla lysen när du är här!

2008-05-15 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0