Tjejen som visste för mycket

Jag och min vän SusenLusen såg filmen "Tjejen som visste för mycket" från 1978, med Goldie Hawn i huvudrollen, ungefär 200 gånger under vår uppväxt...  Den var både spännande (med albinon och dvärgen, huuuh) och rolig (när hon kastar ut en oskyldig bibelförsäljare genom fönstret, eller biljakten genom Los Angeles med japanerna i baksätet... kojak, bang, bang...)
Som jag minns den iaf... den kanske är skitlöjlig om man ser den idag...



MEN, det var ju det jag tänkte komma till... efter allt svamlande...  Finns det möjligtvis någon därute i cyberrymden som HAR denna film, helst då på DVD... som man kanske kan bränna av... fast det får man ju inte, så det ska vi inte göra... men låna kanske...

Jag hittar INGENSTANS på nätet där man kan köpa den... inte ladda hem heller för den delen... men det är ju olagligt iaf, så det skulle vi ju inte göra... heller...

Kommentarer
Postat av: Susen Lusen

Ha ha... Jag minns och å den ÄR lika kul idag. Den har gått på TV4 Film för ett tag sen. Jag ska kolla i mina gömmor (dvs pappas förråd...) Kram

2008-05-27 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0