Virriga Virre, släng dig i väggen...

Samtidigt som jag stökade fram lunchen idag tänkte jag passa på att ta ur diskmaskinen...

Jag dukade bordet, stoppade in i skåpet och värmde maten...

När övre korgen i diskmaskinen var tom drog jag ut den nedre... och upptäckte, samtidigt som rodnaden spred sig på mina runda kinder, att disken inte ens var diskad...

Så om ni kommer på middag nån dag och jag dukar med skitiga tallrikar så ska ni veta att det är fullt normalt i min onormala värld...


Till mitt försvar måste jag väl säga att vi dricker mest vatten i vår familj... inga glas med intorkade mjölkrester alltså... men jag tror inte ens själv att det är någon förmildrande omständighet, egentligen...


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

unbelievible;-)

2008-05-16 @ 07:27:04
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Unbelieveble

2008-05-16 @ 09:05:33
URL: http://ludvigssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Vadå? Sånt där händer mig varje dag....! =)

2008-05-16 @ 18:05:42
Postat av: Linda

Vadå? Sånt där händer mig varje dag....! =)

2008-05-16 @ 18:06:11
Postat av: Linda

Va äre för skumt som händer när man ska kommentera här egentligen?

2008-05-16 @ 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0