Platt fall...

Som jag har sett fram emot den här kvällen, storprinsessan hade tävlat och vunnit biljetter, skulle få gå på premiär, med mingel, vimmelfoton, tävlingar och få se nya Bondfilmen...
Jag har berättat för alla som ville höra, å förmodligen några som lika helst hade sluppit...

Åsså blev det bara platt fall... virrhönan till prinsessa glömde biljetterna, strulade med släkten hemma om hur biljetterna bäst och snabbast skulle fraktas till stan, blir sen, missar minglet, missar vimmelfotograferna, missar tävlingen och precis hinner fram till bion... 

Å här sitter jag å väntar på vimmelbilder via nätet och så finns det inte en endaste bild på min vackra storprinsessa uppklädd till tänderna i galastass...  Buhu...


_____________________________________

Älskar dig massor min virriga prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: prinsessan

naaw :)

du är riktigt söt mamma :*

2008-11-07 @ 22:30:29
Postat av: Stannapanna

Hmmm virrig ? Känns som bekant ??? Men storprinsessan fick då äran i alla fall, att vinna fina priser !

2008-11-07 @ 22:30:51
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0