Vad jag är bra!

Tänkte bara berätta att jag har flyttat datorn nu, från den provisoriska hörnan i hallen, där man fick sitta på två soffkuddar när man ville surfa... och hålla högerarmen i en väldigt oskön vinkel för att komma åt musen... (hmm...)

Nu står den i mitt fina, men vääääldigt TUNGA dataskåp i tv-rummet, bredbandskabeln är omdragen och inkopplad alles bredvid skåpet och allt verkar fungera precis som det ska!!! Jag imponerar på mig själv ibland!  ;)

Dataskåpet fraktades hit igår med stor hjälp av storprinsessan och den bästa... två trappor, varav den ena extremt trång och jävlig... TUNGT som stryk alltså, jag är totalt slut i mina armar idag... Ett tag när vi hade fastnat där lite på snedden i den trånga trappan med mig fastklämd mellan skåpet och väggen i en ganska obekväm ställning trodde jag att skåpet faktiskt aldrig skulle komma ända hit, trodde nog snarare på kaminved...

Nu ska jag gå och måla lite mera... ska försöka fota lite sen så ni får se mina alster...

__________________________________________
PS! Christina! Klart du får kaffe om du hittar hit, kidsen har bakat negerbollar åxå, har du tur finns det kvar nån  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0