Shit va utmanad jag är!!!

Tre gånger sju är tjugoett... Innebär mina tre utmaningar att jag då ska berätta tjugoen saker om mig själv??? Hmm... Skulle tro att det blir svårt att ens komma på sju!!!
Nåväl, här är reglerna!

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Jag är utmanad av Å-M,  HS och  Ina...

1. Jag är sjukt rädd för spindlar... otäcka kryp det där... har nästan fått folk att köra av vägen med min rädsla (eller om det var skriken och viftandet???)
2. Jag är född i baksätet på en taxi på en p-plats vid Forsvik... snabba ryck där... har själv fött barn i barnmorskans undersökningsrum på sjukstugan i Storuman, ännu snabbare ryck... vad säger man, jag tillhör en väldigt-snabb-födar-barn-släkt ;)
3. Mitt minne är inte vad det borde... både på gott och ont tycker jag, mina vänner tycker inte det är så bra... men jag kan läsa om samma böcker flera gånger och inte komma ihåg vad som ska hända!!!
4. Min vän  StAnnapanna stampade mig i handen med en plastgaffel i våra tonår, om man tittar riktigt noga kan man se ärret fortfarande!
5. Min första bil var en blå Volvo 142, regnr: AYM 104...
6. Jag har haft en spritt språngande naken Björn Ferry i min fotoatelje, han spexade och skrattade, jag blev otroligt generad...
7. Jag trodde i massor av år att man kunde koka eget vin på spisen (en kompis lurade i mig det, han kokade naturligtvis sprit, men det fattade inte jag förrän flera år senare)


Pjuh, sju saker blev det tillslut, man vem tusan ska jag utmana i min tur???

StAnnapanna naturligtvis... hon kommer att berätta en helt annan historia om den där plastgaffeln, men tro henne inte, jag har bevis (ett väldigt svagt ärr då...) 
SusenLusen, om henne skulle jag kunna berätta massor, men jag behöver inte, hon kan göra det själv =)
Systerdottern som har emigrerat till Norge...
Johanna, en till barndomsvän...
Anna_Edvall, en av bönorna på vinlotteriet... 

Sen kommer jag faktiskt inte på nån fler?!? Å dessutom måste jag gå i säng nu, ögonen går i kors!!! 
Sov gott på er mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad kul!! Se till att ordna upp en sådan fest så är jag hemma på en grisblink! Yes, klart vi ska hinna ses. Jobbar du fredag? Kram

2008-10-25 @ 16:22:53
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0