Långfredag

Sista arbetsdagen innan påskhelgen är gjord, nu är jag också ledig några dagar... fem stycken faktiskt, men tyvärr är läxhögen större än kommunens ekonomiska underskott, så verkligheten ser lite annorlunda ut...



Har tillbringat kvällen med goda vänner, först några timmar med en massa surr på badhuset och sedan middag, gott vin och ännu mer trevligt surr hos familjen Ludvigsson...  jag är så glad att jag har dem!

Tog en rask prommis hem när ögonen började gå i kors, funderade lite på att ringa efter skjuts, men kom fram till att det var ganska härligt ute =)

Åker till Gardis imorronbitti, kan inte missa den årliga fisketävlingen, även om priserna brukar vara fula som stryk så brukar det vara en kamp på kniven... Go Team Halvblind!!!

På söndag är det påskfest å på måndag får jag övernattningsbesök ;)  Mysigt!


Idag har det varit en sådan där dag när saknaden gör sig påmind lite extra... jag är så ledsen att hon inte finns hos oss längre, min käraste vän... även om hennes minne finns med i allt vi gör så fattas hon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0