Valborg -09

Gjorde sista praktikdagen idag, kommer att sakna dem =) men känns ändå skönt att det bara är skola, läxa och jobb resten av terminen... lite mindre stress kanske?!

Fick middag av en vän hos en annan vän, sen gjorde jag en snabb ragg till Barsele för att hämta storprinsessan, en lika snabb ragg förbi majbrasan i Stensele å sen tillbaka till vännen för kaffe å efterrätt!

Nu har vi landat hemma, jag och alla mina älskade prinsessor, tror det blir en tidig kväll... 
Två av sessorna åker till Arvidsjaur på badet imorron och jag tänker tillbringa åtminstone en del av dagen med en burk spackel och ett gäng slippapper i vårat blivande hem =)

Sov gott hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0